El pòdcast de la Laie: un espai per parlar de llibres

Benvingudes i benvinguts al pòdcast de la Laie, un espai per parlar de llibres
Aquest és el pòdcast de la llibreria cafè Laie, al número 85 del carrer Pau Claris de Barcelona. Un lloc on es venen llibres, s’imparteixen cursos, es fan presentacions, xerrades i tertúlies. De tot això es nodreix aquest programa. I d’alguna cosa més.
Episodi 1: desembre del 2025
L’antropologia lingüística de la paraula “no” i un senyor de la Barcelona medieval. Un nen que se sap les banderes de tots els països del món i un clàssic de la poesia sufí. Un escriptor que cedeix la paraula a la intel·ligència artificial, un segle setze habitat per les criatures dels quadres de El Bosch i un clàssic del punk.
Amb intervencions de la poeta Laia Llobera, Enric Palau, cofundador de Sónar, i el crític i escriptor Sergio Vila-Sanjuán.
El podeu escoltar a Spotify i iVoox , i pròximament el trobareu també en altres plataformes i aplicacions de podcàsting.
A continuació trobareu les referències bibliogràfiques que apareixen en aquest episodi.